DESTEKLENEN PROJELER
PROJE DÖNEMİ | PROJE ADI | ||
2025/1.dönem | E-Ticaretin Çevresel Sürdürülebilirliği Nasıl Etkilediğinin Değerlendirilmesi: Seçilmiş Ülkelerin Karşılaştırılmalı Analizi | ||
2025/1.dönem | Finansal Gelişme ve Sermayenin Yanlış Tahsisi: AB Ülkeleri Arasında Sektör Düzeyinde Bir Analiz | ||
2025/1.dönem | Okul Öncesi Eğitimi Ortamı ve Programının Geliştirilmesi Üzerine Bir Eylem Araştırması: Çağ Koleji Örneği | ||
2025/1.dönem | Medeni Haklar Rehberi: Herkes İçin Hukuk | ||
2024/2.dönem | Rusya. Kuzey Makedonya ve Türkiye Cumhuriyeti’nde Hıdırellez İnanç ve Pratikleri Üzerine Karşılaştırmalı İnceleme | ||
2024/2.dönem | Video Oyunlarında Yerelleştirme: Dijital Çağda Çevirinin Değişen Rolüne Işık Tutmak | ||
2024/2.dönem | Akademisyenler Arasında Kuşaklar Arası Dayanıklılık ve Başa Çıkma Stratejileri: Örgütsel Kapsayıcılık, Kimlik ve Bağlılık İçin Etkileri | ||
2024/2.dönem | Bilinçli Farkındalık Temelli Psikoeğitim Programının Üniversite Öğrencilerinin Bilinçli Farkındalık ve Stres Düzeyi Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi | ||
2024/2.dönem | Çocuklukta Ebeveynleşme Yaşantılarının Yetişkinlikteki Romantik İlişkilere Etkilerinin İncelenmesi: Nitel Bir Araştırma | ||
2024/2.dönem | Sürdürülebilirlik yolunda zamanın izinde: Dijital Hikayelerle Kültürel Mirası Geleceğe Taşıma | ||
2024/2.dönem | Çocukluk Çağı Travmaları ile Kumar Bağımlılığı Arasındaki İlişkide Yürütücü İşlevlerin ve Disosiasyonun Rolü | ||
2024/2.dönem | Erken ve Orta Çocukluk Dönemindeki Çocukların Beden Algılarını Etkileyen Faktörler: Etnografik Araştırma | ||
2024/2.dönem | Çocuk ve Ergenlerde Matematik Kaygısının İncelenmesi | ||
2024/2.dönem | Özel Gereksinimli Üniversite Öğrencilerinin Gözünden Erişilebilirlik Sorunları Üzerine Bir Araştırma | ||
2024/2.dönem | Türkiye’nin Karbon Emisyon Profili: MEREC-PROMETHEE Yöntemiyle Küresel Bir Analiz | ||
2024/2.dönem | UTİKAD Üyesi Lojistik İşletmelerinin Lojistik 4.0 Teknolojileri ile ilgili Farkındalık ve Uygulama Düzeyı̇nı̇n Belirlenmesi | ||
2024/2.dönem | Finansal Teknolojilerin Çevresel Etkilerinin İncelenmesi: Yapısal Eşitlik Modellemesi ile Bir Yaklaşım | ||
2024/2.dönem | Yatırımcılar Sürdürülebilirliği Önemsiyor Mu? | ||
2024/2.dönem | Lise Öğrencilerinin 21.Yüzyıl Becerileri ve Liderlik Yönelimlerinin İncelenmesi | ||
2024/2.dönem | Okul Öncesi Öğretmenlerinin Öz Liderliklerinin, Öğretmen Motivasyonları ve Çokkültürlülük Algısına Etkisi | ||
2024/2.dönem | Metaversities ile Eğitimde Yeni Perspektifler: VictoryXR Tabanlı VR Teknolojisi Uygulaması | ||
2024/2.dönem | Nükleer Rejimlerin NATO’nun Ontolojik Güvenliğindeki Yeri | ||
2024/2.dönem | Uluslararası İlişkiler Eğitiminde Yenilikçi Bir Yaklaşım: Statecraft Simülasyonu | ||
2024/2.dönem | Hybrid MEREC-RAWEC Decision-Making Model for Analyzing the Logistics Performance Index of Central and Eastern European (CEE) Countries | ||
2024/2.dönem | Assessment of Political Stability, Human Development and Economic Freedom Performance of BRICS-T Countries: A Hybrid MCDM Approach | ||
2024/2.dönem | Adana Aile Mahkemelerinde Çocukların Dinlenilmesinin İncelenmesi | ||
2024/2.dönem | İklim Değişikliği ile Mücadelede Enerji Şartı Anlaşması ve Avrupa Yeşil Mutabakatı'nın Rolü | ||
2024/2.dönem | Sudaki Yaşamın Korunmasına Dair Hukuki Önlemler: Mersin İli Örneği | ||
2024/2.dönem | AI-Tutor Destekli Kişiselleştirilmiş Dil Öğrenim Platformu | ||
2024/2.dönem | Sanal Gerçekliğin Hazırlık Öğrencilerinin Konuşma Kaygısı Üzerindeki Etkisi: Karma Yöntemli Çalışma | ||
2024/1.dönem | NATO'nun Arktik Bölgesinde Ontolojik Güvenlik Arayışı | ||
2024/1.dönem | Sanal Sürdürülebilirlik Kütüphanesi | ||
2024/1.dönem | Metaverse'de Sürdürülebilir İşletmeler | ||
2024/1.dönem | Uluslararası Ticaret ve Lojistik Lisans Öğrencilerinin Mesleki ve Gelecek Beklentileri | ||
2024/1.dönem | Sürdürülebilirlik Endeksinde Yer Almak Finansal Performansı ve Firma Değerini Etkiler Mi? Borsa İstanbul'dan Kanıtlar | ||
2023/2.dönem | Metaverse Aracılığıyla Çağdaş ve Sürdürülebilir Pazarlama Stratejileri: Netnografik Çalışma | ||
2023/2.dönem | Exploring Language Teacher Agency for Wellbeing through Complex Dynamic System Theory | ||
2023/2.dönem | İmza Güçleri Ve Güç Esaslı Müdahalelerin İngilizce Öğretmeninin Genel Ve Mesleki İyilik Durumu Üzerindeki Arabuluculuk Rolü | ||
2023/2.dönem | Afet Yönetimi ile 6 Şubat Depreminde, Hatay Barosu Avukatlarından Mersin’e Gelen Avukatların Durumlarının İncelenmesi | ||
2023/2.dönem | Eğitim İçin Sanal Gerçeklik İçeriği Yaratmak | ||
2023/2.dönem | Metaverse Platformlarında Girişimcilik | ||
2023/2.dönem | Endüstri 4.0 Farkındalık Düzeyinin Belirlenmesi:Çağ Üniversitesi Örneği | ||
2022/2.dönem | Kırsal Bölgelerdeki Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Finansal ve Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin Geliştirilmesi (Yenice Mahallesi, Tarsus-Mersin) Örneklemi | ||
2022/2.dönem | Çağ Üniversitesi Öğrencileri Ekolojik Ayak İzi (Karbon, Ulaşım, Enerji, Konut ve Dijital) Konusunda Bilinçleniyor | ||
2022/2.dönem | Sosyal Medya ve Bilgisayar Oyunlarında Kullanılan Dilin Günlük Dile Yansıması | ||
2022/2.dönem | Uluslararası İlişkiler Derslerinde Bilgisayar Tabanlı Simülasyon Kullanımı | ||
2022/2.dönem | Göçebe Yaşamda Ebeveynlik Etno-kuramlarının İncelenmesi | ||
2022/2.dönem | Üniversite Öğrencilerine Yönelik Beden Olumlama Hareketi | ||
2022/1.dönem | Çevirmen Olma Hikayem | ||
2022/1.dönem | Uzaktan Eğitim Altyapı Araştırma ve Geliştirme Projesi | ||
2022/1.dönem | Metaverse-Sanal Gerçeklik Labaratuvarı (Virtual Reality Lab) | ||
2021/2.dönem | Engelli Dostu Kampüs |