Dr. Öğr. Üyesi Aysun YURDAIŞIK DAĞTAŞ

Dr. Öğr. Üyesi Aysun YURDAIŞIK DAĞTAŞ Fen Edebiyat Fakültesi

aysunyurdaisik@cag.edu.tr

CV İndir

6.         Yayınlar  

6.1. Uluslar arası hakemli dergilerde yayınlanan makaleler

Bulut, T., & Yurdaisik, A. (2005).  Visual semiotics and interpretation in the television commercial.

    Applied Semiotics, 6(16), 46-53.

Yurdaisik, A., & Cabaroglu, Nese (2008). Teachers’ views and approaches to reading instruction and 

    reading strategies. The Reading Matrix, 8(2), 133-154.

Dagtas, A. & Sahinkarakas, S. (2019). The experience of uncertainty in foreign language learning within dynamic systems framework. Folklore -          

    Literature, 97(1), 306-319. 

6.2. Uluslar arası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında (Proceeding) basılan bildiriler

Dağtaş, A. & Şahinkarakaş, Ş. (2018). The experience of uncertainty in foreign language learning within dynamic

     systems framework. Icopfe International Conference. (yayın no: 4579376)

Dağtaş, A. (2015). Exploring willingness to communicate in the language classroom. Sill Conference.

     (yayın no: 4200606)

 
 
 

 

 

Dağtaş, A. Gürsoy, S., & Zaimoğlu, Se. (2015). Native and non-native teachers’ ethical conceptions on assessment

 
 
 

 

 

    Practices in EFL contexts. IATEFL TTD SIG International Conference (yayın no: 4579486)

ctices in EFL contexts.  IATEFL TTED SIG International Conference (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4579486)

 
 
 

6.3. Yazılan Uluslar arası kitaplar veya kitaplarda bölümler

Dağtaş, Aysun (2017). Exploring the willingness to communicate in the language classroom. In S.  

    Sahinkarakas and J. Inozu (Eds.), The Role of the Self in Language Learning, (63-76). Cambridge:  

    Cambridge Scholars Publishing.

7.         İdari Görevler : Mütercim Tercümanlık Bölüm Başkanı 

8.         Son iki yılda verdiğiniz lisans ve lisansüstü düzeydeki dersler için aşağıdaki tabloyu doldurunuz.

Akademik

Yıl

Dönem

Dersin Adı

Haftalık Saati

Öğrenci Sayısı

Teorik

Uygulama

2017-2018

Güz

Drama

6

78

Coursebook

8

22

İlkbahar

Language Acquisition

6

80

Coursebook

8

22

2018-2019

Güz

Presentation skills

3

30

Drama

6

65

Coursebook

8

23

İlkbahar

Oral Expression

4

76

Language Acquisition

6

67

Coursebook

8

23