edayasa@cag.edu.tr
Tamamlanan yüksek lisans tezleri
Yönetilen Tezler |
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
Yüksek Lisans |
|
|
|
|
|||||||||
|
|
2022 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
||||||||||
1. |
NAZİK İREN, (2022). Tüketicilerin yeşil hastane algısına etki eden faktörlerin demografik değişkenler açısından incelenmesi, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı) |
|
||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
||||||||||
2. |
DEMİRCİ BESTE, (2022). A study on metaverse users' virtual products purchase intention: Second life example, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı) |
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
||||||||||
3. |
KARAÇALI MUSTAFA, (2022). Tüketicilerin "Getir" online sipariş uygulamasını kabul ve kullanımı üzerine bir araştırma, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Uluslararası Ticaret ve Pazarlama Ana Bilim Dalı (Tamamlandı) |
|
||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
2021 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
||||||||||
4. |
SOYCAN DENİZ, (2021). Covıd-19 sürecinde tüketicilerin onlıne kitap satın alma niyetlerine etki eden faktörlerin belirlenmesi, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı) |
|
||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
2020 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
||||||||||
5. |
AY ŞEVİN, (2020). Kadın girişimcilere sosyal medyanın yarattığı fırsatların belirlenmesi: Adana ili örneği, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Uluslararası Ticaret ve Pazarlama Ana Bilim Dalı (Tamamlandı) |
|
||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
||||||||||
6. |
KOÇAK ESİN, (2020). Tüketicilerin fenomen instagram hesaplarından ürün satın alma niyetlerine etki eden faktörlerin belirlenmesi: Rahat anne hesabı üzerinde bir uygulama, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı) |
|
||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
||||||||||
7. |
UÇGUN MUSA, (2020). Gıda perakende sektöründe özel markalı ürünlerin mağaza sadakatine etki eden faktörlerin belirlenmesi: İndirim mağazaları örneği, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı) |
|
||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
||||||||||
8. |
ZAİMOĞLU HATİCE ÇINAR, (2020). Küçük ve orta büyüklükteki işletmelerde sosyal müşteri ilişkileri yönetim süreçlerinin berlirlenmesi: Adana ilinde nitel bir araştırma, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı) |
|
||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
||||||||||
9. |
KISACIK HÜSEYİN, (2020). Sosyal kimlik ve algılanan faydanın, tüketicilerin Instagram kullanım niyetleri üzerindeki etkisinin belirlenmesi: Adana ili örneği, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı) |
|
||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
||||||||||
10. |
ERGEZER NAİME SELİN, (2020). İkinci el moda ürünlerine yönelik tüketicilerin çevrimiçi motivasyonlarının belirlenmesi, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı) |
|
||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
||||||||||
11. |
DİLMAÇ SEDA, (2020). Tüketicilerin akıllı satın alma davranışlarında etkili olan motivasyonların, kanal türlerine göre farklılıklarının belirlenmesi: Webrooming ve showrooming karşılaştırılması, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı) |
|
||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
||||||||||
12. |
TETİK İLKNUR SELİN, (2020). Katılımcıların tekrar ziyaret etme niyetlerine etki eden faktörlerin belirlenmesi: Uluslararası Portakal Çiçeği Karnavalı örneklemi, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı) |
|
||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
||||||||||
13. |
BİRSEN VİLDAN, (2020). Üniversite öğrencilerinin geri dönüşüm davranışlarına ilişkin görüş ve tutumlarının belirlenmesi, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Uluslararası Ticaret ve Pazarlama Ana Bilim Dalı (Tamamlandı) |
|
||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
2019 |
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
14. |
ÖZDEMİR ZEYNEP, (2019). Tüketicilerin organik ürünlerde yer alan eko – etiket işaretleri ile ilgili görüşlerinin belirlenmesi: Adana ili örneklemi, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı) |
|
||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
||||||||||
15. |
GÖZCÜ ESRA, (2019). Psikolojik güçlendirme algısının örgütsel bağlılık üzerindeki etkisinin belirlenmesi (Adana ili örneği), Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı) |
|
||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
2018 |
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
16. |
AYDIN MURAT, (2018). Endüstriyel pazarlarda müşteri değeri yaratma sürecinde satış elemanlarının rolü çimento sektöründe bir uygulama, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı) |
|
||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
2017 |
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
17. |
KARAÖMERLİOĞLU DENİZ, (2017). Pazarlama karması elemanlarının marka değerine etkisi, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı) |
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
||||||||||
18. |
BİZTATAR HAZAL, (2017). Olumsuz elektronik ağızdan ağıza pazarlama iletişimine etki eden faktörler: Z kuşağı tüketicilerinin görüşlerini belirlemeye yönelik bir araştırma, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı) |
|
||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
2016 |
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
19. |
GÜNGÖR YELDA, (2016). Marka kişiliği algısı ve menşe ülke etkenlerinin tüketici etnosentrizmi üzerindeki etkisi: Starbucks & Kahve Dünyası örneği, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı) |
|
||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
||||||||||
20. |
GÜNER ÖZGE, (2016). Sosyal medya ve ağlarda viral pazarlama etkisi: Üniversite öğrencileri üzerine bir araştırma, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı) |
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
||||||||||
21. |
YOLAÇAN ZEYNEP BERİL, (2016). Televizyon reklamlarında ünlü kullanımı ve y kuşağı tüketicilerinin satın alma niyetlerine etkisi: Mavi jeans örneği, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı) |
|
||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
2015 |
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
22. |
ŞAHİN GÜLHAN, (2015). Termal turizm işletmelerinde konaklayan müşterilerin medeni durum ve cinsiyet değişkenlerine dayalı olarak memnuniyetlerinin belirlenmesi: Antakya ilçesi oteller örneği, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı) |
|
||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
||||||||||
23. |
BOYMUL EBRU, (2015). İş tatmini ve örgütsel bağlılığın tükenmişlik üzerindeki etkisi: Bir sanayii kuruluşunda alan çalışması, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı) |
|
||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
2014 |
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
24. |
ŞAHİNDAL ELİF, (2014). Kız çocuklarının gözünde aile şirketinde çalışmak: Bir alan araştırması, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı) |
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
||||||||||
25. |
GENÇ MERVE, (2014). Geleneksel ve web online mağazalardan ürün satın alımlarında tüketici tutumları, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı) |
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
2013 |
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
26. |
ÇERÇEL SEDA, (2013). Organize sanayi bölgelerinde dış ticaret sorunları: Mersin Tarsus Organize Sanayi Bölgesi'nde bir uygulama, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı) |
|
||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
||||||||||
27. |
ARSLAN KERİM, (2013). Ortaöğretim okullarında kurum imajına yönelik yönetici ve öğretmen algısı: Mersin ili örneği, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı) |
|
||||||||||||