Prof. Dr. Eda YAŞA ÖZELTÜRKAY

Prof. Dr. Eda YAŞA ÖZELTÜRKAY Meslek Yüksekokulu Meslek Yüksekokulu Müdürü

edayasa@cag.edu.tr

CV İndir

  Tamamlanan yüksek lisans tezleri

Yönetilen Tezler

 

 

Yüksek Lisans

 

2022

 

 

1.

NAZİK İREN, (2022). Tüketicilerin yeşil hastane algısına etki eden faktörlerin demografik değişkenler açısından incelenmesi, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

 

 

 

2.

DEMİRCİ BESTE, (2022). A study on metaverse users' virtual products purchase intention: Second life example, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

 

 

3.

KARAÇALI MUSTAFA, (2022). Tüketicilerin "Getir" online sipariş uygulamasını kabul ve kullanımı üzerine bir araştırma, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Uluslararası Ticaret ve Pazarlama Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

 

 

2021

 

 

4.

SOYCAN DENİZ, (2021). Covıd-19 sürecinde tüketicilerin onlıne kitap satın alma niyetlerine etki eden faktörlerin belirlenmesi, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

 

 

2020

 

 

5.

AY ŞEVİN, (2020). Kadın girişimcilere sosyal medyanın yarattığı fırsatların belirlenmesi: Adana ili örneği, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Uluslararası Ticaret ve Pazarlama Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

 

 

 

6.

KOÇAK ESİN, (2020). Tüketicilerin fenomen instagram hesaplarından ürün satın alma niyetlerine etki eden faktörlerin belirlenmesi: Rahat anne hesabı üzerinde bir uygulama, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

 

 

 

7.

UÇGUN MUSA, (2020). Gıda perakende sektöründe özel markalı ürünlerin mağaza sadakatine etki eden faktörlerin belirlenmesi: İndirim mağazaları örneği, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

 

 

 

8.

ZAİMOĞLU HATİCE ÇINAR, (2020). Küçük ve orta büyüklükteki işletmelerde sosyal müşteri ilişkileri yönetim süreçlerinin berlirlenmesi: Adana ilinde nitel bir araştırma, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

 

 

 

9.

KISACIK HÜSEYİN, (2020). Sosyal kimlik ve algılanan faydanın, tüketicilerin Instagram kullanım niyetleri üzerindeki etkisinin belirlenmesi: Adana ili örneği, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

 

 

 

10.

ERGEZER NAİME SELİN, (2020). İkinci el moda ürünlerine yönelik tüketicilerin çevrimiçi motivasyonlarının belirlenmesi, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

 

 

 

11.

DİLMAÇ SEDA, (2020). Tüketicilerin akıllı satın alma davranışlarında etkili olan motivasyonların, kanal türlerine göre farklılıklarının belirlenmesi: Webrooming ve showrooming karşılaştırılması, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

 

 

 

12.

TETİK İLKNUR SELİN, (2020). Katılımcıların tekrar ziyaret etme niyetlerine etki eden faktörlerin belirlenmesi: Uluslararası Portakal Çiçeği Karnavalı örneklemi, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

 

 

2

 

 

13.

BİRSEN VİLDAN, (2020). Üniversite öğrencilerinin geri dönüşüm davranışlarına ilişkin görüş ve tutumlarının belirlenmesi, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Uluslararası Ticaret ve Pazarlama Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

 

 

2019

 

 

14.

ÖZDEMİR ZEYNEP, (2019). Tüketicilerin organik ürünlerde yer alan eko – etiket işaretleri ile ilgili görüşlerinin belirlenmesi: Adana ili örneklemi, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

 

 

 

15.

GÖZCÜ ESRA, (2019). Psikolojik güçlendirme algısının örgütsel bağlılık üzerindeki etkisinin belirlenmesi (Adana ili örneği), Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

 

 

2018

 

 

16.

AYDIN MURAT, (2018). Endüstriyel pazarlarda müşteri değeri yaratma sürecinde satış elemanlarının rolü çimento sektöründe bir uygulama, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

 

 

2017

 

 

17.

KARAÖMERLİOĞLU DENİZ, (2017). Pazarlama karması elemanlarının marka değerine etkisi, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

 

 

18.

BİZTATAR HAZAL, (2017). Olumsuz elektronik ağızdan ağıza pazarlama iletişimine etki eden faktörler: Z kuşağı tüketicilerinin görüşlerini belirlemeye yönelik bir araştırma, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

 

 

2016

 

 

19.

GÜNGÖR YELDA, (2016). Marka kişiliği algısı ve menşe ülke etkenlerinin tüketici etnosentrizmi üzerindeki etkisi: Starbucks & Kahve Dünyası örneği, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

 

 

 

20.

GÜNER ÖZGE, (2016). Sosyal medya ve ağlarda viral pazarlama etkisi: Üniversite öğrencileri üzerine bir araştırma, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

 

 

21.

YOLAÇAN ZEYNEP BERİL, (2016). Televizyon reklamlarında ünlü kullanımı ve y kuşağı tüketicilerinin satın alma niyetlerine etkisi: Mavi jeans örneği, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

 

 

2015

 

 

22.

ŞAHİN GÜLHAN, (2015). Termal turizm işletmelerinde konaklayan müşterilerin medeni durum ve cinsiyet değişkenlerine dayalı olarak memnuniyetlerinin belirlenmesi: Antakya ilçesi oteller örneği, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

 

 

 

23.

BOYMUL EBRU, (2015). İş tatmini ve örgütsel bağlılığın tükenmişlik üzerindeki etkisi: Bir sanayii kuruluşunda alan çalışması, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

 

 

2014

 

 

24.

ŞAHİNDAL ELİF, (2014). Kız çocuklarının gözünde aile şirketinde çalışmak: Bir alan araştırması, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

 

 

25.

GENÇ MERVE, (2014). Geleneksel ve web online mağazalardan ürün satın alımlarında tüketici tutumları, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

 

2013

 

 

26.

ÇERÇEL SEDA, (2013). Organize sanayi bölgelerinde dış ticaret sorunları: Mersin Tarsus Organize Sanayi Bölgesi'nde bir uygulama, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)

 

 

 

 

27.

ARSLAN KERİM, (2013). Ortaöğretim okullarında kurum imajına yönelik yönetici ve öğretmen algısı: Mersin ili örneği, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı)