Ders Kayıt İşlemleri Hk.

Kıymetli Öğrencilerimiz,

2022-2023 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Dönemi ders kayıtları ile ders ekleme-çıkarma işlemleri 23.02.2023-11.03.2023 tarihleri arasında, https://ubs.cag.edu.tr/ adresi üzerinden online olarak yapılacaktır. 

Ders kayıtları, aşağıda belirtildiği şekilde tarafınızca gerçekleştirilecektir.

  • Öğrencilerimiz https://ubs.cag.edu.tr/ sistemine kullanıcı adı ve parolalarını yazmak suretiyle giriş yapacaklardır. 
  • Açılan sayfada “Ders Seçimi-Kayıt Yenileme” bölümü tıklandığında ders listesi ekrana yansıyacaktır. 
  • Öğrencilerimiz ders kayıt ekranından alacakları dersleri ve varsa grubunu seçip kontrollerini yaptıktan sonra Danışman Onayına Gönder işlemini yapacaklardır.
  • Danışman, öğrenci tarafından gönderilen kayıt işlemini inceleyecek, öğrencinin seçtiği derslerin uygun olduğuna karar verdiği takdirde kaydı tamamlayacaktır.
  • Ders kaydında bir hata görülmesi halinde kayıt işlemi danışman tarafından öğrenciye iade edilecek ve hatanın düzeltilmesi istenecektir.    
  • Hata öğrenci tarafından düzeltildikten sonra yeniden Danışman onayına gönderilecektir.        
  • Danışman hatanın düzeltildiğini gördükten sonra ders kaydını onaylayacaktır.
  • Sisteme giriş konusunda sorun yaşayan öğrencilerimiz sorunu Online İletişim Sistemi aracılığıyla kayıtlı olduğu akademik birime bildirebilirler. Sorun en kısa sürede çözülecektir.
  • Ders kaydı tamamlanan öğrencilerimiz kayıtlandıkları dersleri otomasyon sistemi üzerinden kontrol etmekle yükümlüdür.
  • Bir üst döneme geçmeleri bütünleme sınav sonuçlarına bağlı olan öğrencilerimizin herhangi bir mağduriyet yaşamamaları için, bütünleme sınav sonuçları açıklandıktan sonra ders kaydı yaptırmaları önemle tavsiye olunur.

Bütün öğrencilerimize yeni akademik yılda başarılar dileriz.

Çağ Üniversitesi Rektörlüğü