2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Dönemi Yatay Geçiş Başvuru Sonuçları ve Yatay Geçiş Hakkı Kazanan Adaylarımızın Kayıt İşlemleri Hakkında

2023–2024 Akademik Yılı Bahar Döneminde Üniversitemize yatay geçiş hakkı kazanan adaylarımız, 06-09 Şubat 2024 tarihleri arasında aşağıda belirtilen evraklarla birlikte kayıtlarını yüz yüze yaptırabileceklerdir. 

 

Başvuru Sonuçları İçin Lütfen Tıklayınız..

 

Kayıt için gerekli belgeler aşağıda belirtilmiştir:

  1. Başvuru evraklarının asılları (Üniversitenizden ıslak imzalı ya da e-imzalı)

A. Öğrenci Belgesi 

B. Transkript

C. Disiplin Durum Belgesi

D. Hazırlık Durum Belgesi (Varsa)

E. Yatay geçişe engel yoktur yazısı

F. ÖSYM yerleştirme ve Puan Sonuç Belgesi  (E devletten barkotlu şekilde)

  1. Peşinatın ödendiğine dair dekont (https://www.cag.edu.tr/tr/mali-isler-mudurlugu-ucretler)
  2. İkametgâh (E- Devletten alınabilir.)
  3. Kimlik fotokopisi
  4. 6 adet fotoğraf
  5. Erkek öğrenciler için askerlik durum belgesi (E- devletten alınabilir).

NOT: Yukarıda belirtilen evrakların asılları olmadan kayıt işlemi yapılmayacaktır.