2020-2021 EĞİTİM ÖĞRETİM GÜZ YARIYILI DERS KAYDI VE KAYIT YENİLEME DUYURUSU

 

2020-2021 EĞİTİM ÖĞRETİM GÜZ YARIYILI DERS KAYDI VE KAYIT YENİLEME DUYURUSU

 

Değerli Öğrenciler,

2020-2021 Eğitim-Öğretim Güz Dönemi “Ders Kaydı ve Kayıt Yenileme” işlemleri https://ubs.cag.edu.tr/ adresi üzerinden 25 Eylül 2020 - 04 Ekim 2020 tarihleri arasında online olarak yapılacaktır. Kayıtların, işlem sırası aşağıda belirtildiği şekilde tarafınızdan gerçekleştirilecektir.

1.Enstitümüz programlarına burslu veya ücretli olarak kayıt yapan öğrencilerimiz öncelikle öğrenim ücreti peşinatını https://www.cag.edu.tr/tr/mali-isler-mudurlugu-ucretler sayfamızdan öğrenip ilgili hesaba yatıracaklar, bu işlemi takiben Mali İşler Daire Başkanlığı’nca kendilerine mali onay verilecektir. Kayıt ekranı sadece mali onay almış öğrenciler için açık olacaktır. Öğrencimiz mali onay almamış ise ekrana, “Dönem peşinatını yatırdıktan sonra mali onay ile sisteme giriş yapabilirsiniz” uyarısı gelecektir.

2.Kayıt için öğrencilerimiz sisteme kullanıcı adı ve şifreleri ile giriş yapacaklardır. Lisansüstü programlarda eğitim-öğretimi devam eden öğrencilerimiz var olan Kullanıcı Adı ve Şifrelerini kullanacaklardır. 2020-2021 Güz döneminde eğitim-öğretimine bu yıl başlayacak olan öğrencilerimiz için “Kullanıcı Adı: Öğrenci Numarası”, “Şifre: TC Kimlik Numarası” olarak belirlenmiştir. Bu şifre istenildiği takdirde değiştirilebilir.

3.Öğrencimiz ders aşamasındaysa kayıt ekranından alacağı dersleri seçip kontrollerini yaptıktan sonra “Danışman Onayına Gönder” işlemini yapacaktır. Tez aşamasında olan öğrenciler ise Tez seçimi yapıp  “Danışman Onayına Gönder” işlemini yapacaktır. Tezli programlarda kayıtlı öğrenciler 3 derse ek olarak seminer (Tezli) dersini seçerek toplamda 4 ders seçimi yapmalı, Tezsiz programlarda kayıtlı öğrenciler ise Seminer (Tezsiz) ile Dönem projesi dersleri ile birlikte 5 dersi seçmeleri gerekmektedir. Sadece Psikoloji Alan içi derslerde grup seçimi yapılması gerekmektedir. (Grup seçimi ise öğrenci numarasının son hanesi tek olan öğrenciler I grup, öğrenci numarasının son hanesi çift olan öğrenciler II grup olarak seçim yapmaları gerekmektedir.)

4.Sistemde ders ve tez seçimi yapıldıktan sonra http://ubs.cag.edu.tr:8078/limesurvey/index.php/18185  linkine giriş yaparak Matbu Evraklar linkindeki Madde-9’uncu Burs onay formu, Kayıtlı oldukları Ders Kayıt formu ile ALES belgesini doldurup imzalayıp yüklemesi gerekmektedir.

5.Dönem kaydı/Ders seçimi yapan öğrenciler arasında ilaveten evrak gerektiren işlemler aşağıda sunulmuş olup,

  • Kayıt yenileme yapacak öğrenciler Matbu Evraklar linkindeki Madde-9’uncu Burs onay formu, Kayıtlı oldukları Ders Kayıt formu ile ALES belgesini doldurup imzalayıp yüklemesi,

  • Tezsiz programdan Tezli programa geçme talebi olan öğrenciler Matbu Evraklar linkindeki madde- 15’inci formunu doldurup imzalayıp yüklemesi,

  • Tezli programdan Tezsiz programa geçme talebi olan öğrenciler Matbu Evraklar linkindeki madde- 14’üncü formunu doldurup imzalayıp yüklemesi,

  • Özel Öğrencilikten Normal öğrenciliğe geçme talebi olan öğrenciler Matbu Evraklar linkindeki madde- 34’üncü formunu doldurup imzalayıp yüklemesi,

  • Geçtiğimiz dönemlerde pasif durumda (yani kayıt yenilememiş) olup, kayıt yenileme yapacak Erkek öğrencilerin yeni tarihli bir askerlik durum belgesini yüklemesi

  • Kayıt Dondurma işlemi yapacak olan öğrenciler Matbu Evraklar linkindeki madde- 8’inci formunu doldurup imzalayıp yüklemesi,

  • Burs yükseltme talebi olan öğrenciler yeni tarihli ALES belgesini yüklemesi,

  • Tez Danışman Değişikliği talebi olan öğrenciler Matbu Evraklar linkindeki madde- 19’uncu formunu doldurup imzalayıp yüklemesi,

  • Ders Dönemi biten ve Tez kaydı yaptıracak öğrencilerin ise Matbu Evraklar linkindeki madde- 18-a formunu doldurup imzalayıp yüklemesi gerekmektedir.

  • Tez Danışman Değişikliği talebi olan öğrenciler Matbu Evraklar linkindeki madde- 19’uncu formunu doldurup imzalayıp yüklemesi,

  • Ders Dönemi biten ve Tez kaydı yaptıracak öğrencilerin ise Matbu Evraklar linkindeki madde- 18-a formunu doldurup imzalayıp yüklemesi gerekmektedir.

6.Danışman, öğrenci tarafından gönderilen ders kaydını inceledikten sonra öğrencinin seçtiği dersler doğru ise kaydı onaylayacaktır. Öğrencinin seçtiği dersler doğru değilse, sebebini de yazmak suretiyle ders kaydını öğrenciye geri gönderecektir. Öğrenci tarafından düzeltilen ders kaydı yeniden danışman onayına gönderilecektir. Dersler doğru ise Danışman tarafından onaylanacaktır.

7.Ders kaydı tamamlanan öğrencilerimiz kayıtlandıkları dersleri otomasyon sistemi üzerinden kontrol etmekle yükümlüdür.                     

                                                                                                                                                                    

Sosyal Bilimler Enstitüsü Müdürlüğü